Πέμπτη 22 Μαΐου 2014

Επικοινωνία δεν έχουμε ......

Βρε όταν έρθει ο τύπος και σε βρίζει, λέγοντας μάλιστα συνέχεια :
-"γιατί ρε φίλε εμένα; Γιατί όχι κάποιον άλλο;"
και περιμένει ένας Θεός ξέρει τι απάντηση ................. του εξηγείς λοιπόν εσύ,
- " δεν είσαι ο μόνος, είναι άλλοι δεκαπέντε, δεν αδικήθηκες", "λάβαμε υπόψιν μας παλαιότερες επιλογές, από τις οποίες είχες εξαιρεθεί, έπρεπε να είσαι εσύ τώρα"
-γιατί ρε φίλε εμένα (συνεχίζει αυτός)
-Να κοίτα εδώ, έτσι έγινε (και του το δείχνεις έντυπες αποδείξεις)
-γιατί ρε φίλε εμένα, γιατί όχι εσύ ή ο άλλος (λέει ξανά)
-Κοίτα πως έχουν τα πράγματα, βάζεις κάποιον μια-δύο  φορές, να αποφύγεις εσένα, αλλά κάποια στιγμή φτάνει και η δική σου η σειρά. Ειδικά αν θέλουμε να είμαστε δίκαιοι.
-γιατί ρε φίλε εμένα (το βιολί του αυτός)
-Giati i dikaiosyni einai pragmatiki kai prospathoume me kathe tropo na tin kratisoume zontani
-γιατί όμως εμένα δεν καταλαβαίνω (συνεχίζει ακάθεκτος)
-because justice is every mans right
-γιατί ρε συ, εγώ έτσι, εγώ αλλιώς  (συν........)

Πες μου εσύ σε ένα τέτοιο άτομο που δεν είναι δεκτικό, που δεν είναι έτοιμο να ακούσει ότι οι άλλοι έχουν να πουν. Που η δικαιοσύνη η σωστή, είναι μόνο αυτή που αποδίδεται στο πρόσωπό του. Ρε αυτός σε ότι γλώσσα και να μιλά. Σε ότι γλώσσα και να του μιλήσεις. Αυτός περιμένει να του πεις μόνο, " Έχεις δίκαιο δεν έπρεπε να περιλάβω εσένα στην επιλογή, έπρεπε να βάλω ....... ". Ακόμα και σε greeklish να του έλεγα αυτό που θέλει να ακούσει, θα ήταν η καλύτερη γλώσσα ..............................

Επι- κοινωνία δεν έχουμε ........................... χανόμαστε στον κόσμο μας, στις μοναδικές ατομικές σκέψεις μας, δεν υπάρχει δεύτερη επιλογή από αυτή που μοναχοί μας επιλέξαμε, και αφορά αποκλειστικά εμάς.  

Ας μάθουμε να επικοινωνούμε πρώτα, να είμαστε έτοιμοι να ακούμε πρωτίστως και κατ' επέκταση να δεχόμαστε και μια δεύτερη γνώμη.

Σαράντης Κώνστας

Δεν υπάρχουν σχόλια: